ایران در نقشه جهان

گزارش تصویری همایش صد سال پس از انقلاب 1917 روسیه

دوشنبه یکم آبان ماه 1396

 

 

در همایش صد سال پس از انقلاب ۱۹۱۷ روسیه که در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مهر ۱۳۹۶ توسط کمیته ادبیات و سیاست انجمن علوم سیاسی ایران و با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد سخنرانانی چون بابک احمدی؛ گودرز رشتیانی؛ مجید مددی؛ محسن حکیمی؛ جهانگیری معینی علمداری؛ محمد مهدی مجاهدی و حافظ موسوی حضور داشتند. امور علمی این همایش را دکتر رضا نجف زاده عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر علمی کمیته ادبیات و سیاست انجمن علوم سیاسی ایران بر عهده داشتند  که در این مسیر آقایان محمود ایرانی فرد و امین علی محمدی ایشان را همراهی کردند. امور اجرایی نیز بر عهده دانشجویان دوره ارشد و کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی بود.
 محمد بیات، آسیتاژ سلیمانی، نوشین نثاری، ژوان پاک ضمیر، سمانه محمدی، سیده زهرا محمودی، نیلوفر صالحی، امیررضا اردستانی، سارا فاطمیان، علی محمد مهاجر، علی شرفی، سجاد نجاتی، کیانا رمضان زاده، محمد خدایی، زینب پرهیزکار، محمدرضا ملک آبادی، حسین دادور، آیدا خدابخش، محمدحسین نوربخش از جمله دانشجویان فعال در برگزاری این همایش بودند.

 در ادامه گزارش تصویری این همایش که توسط محمد خدایی و آیدا خدابخش عکاسان انجمن علوم سیاسی ایران ثبت شده است را مشاهده کنید.

 

 









 

با تشکر از دانشجویان دکتری؛ ارشد و کارشناسی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی که به عنوان کادر علمی و اجرایی در برگزاری این نشست مشارکت  فعال و قابل توجهی داشتند.