ایران در نقشه جهان

مجمع عمومی انجمن علوم سیاسی نوبت دوم+ حق رأی+ وکالت نامه

جمعه بیست و ششم شهریور ماه 1395

 

 

 

 مجمع عمومی انجمن علوم سیاسی ایران در نوبت دوم روز دوشنبه 29 شهریور 1395  ساعت 16 در محل خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود. دستور جلسه مجمع عمومی ( نوبت دوم)  برای تصمیم گیری اعضاء پیوسته عبارتند از:

  گزارش عملکرد هسئت مدیره پنجم پ

    گزارش مالی انجمن در هیئت مدیره پنجم

  گزارش بازرش انجمن در هیئت مدیره پنجم

  انتخابات هیئت مدیره برای دوره ششم

2 نکته  مهم در مورد مجمع عمومی

طبق مصوبه کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم کسانی به عنوان عضو پیوسته  انجمن ها دارای حق رای هستند که آخرین حق عضویت سالیانه خود را پرداخت کرده باشند. لذا از اعضا محترم درخواست می شود با توجه به اهمیت مشارکت حداکثری در تعیین و تصویب تصمیمات پیش رو و همچنین داشتن حق رای در مورد تصمیم گیری نسبت به پرداخت حق عضویت سالیانه خود تا پیش از انتخابات اقدام کنند.

 

شماره کارت انجمن جهت واریز آسان حق عضویت 

6273539991667019- به نام انجمن علوم سیاسی ایران

 

طبق مصوبه کمیسیون انجمن های علمی اعضاء  پیوسته ای  که امکان حضور در این مجمع را ندارند می توانند در قالب وکالتنامه ای که به پیوست است حق رای خود را تنها به  یکی دیگر از اعضا پبوسته واگذار کند. لذا با توجه به شرایط گفته شده در مورد اشرط عضویت، واگذاری حق رای تنها در صورت پرداخت حق رای وکیل و موکل امکانپذیر است.

 

 

 

متن وکالت نامه با امضاء وکیل و موکل به شرح زیر است :

 

اینجانب……….  عضوپیوسته  با شماره عضویت ------- انجمن علوم سیاسی ایران به آقای/ خانم ................وکالت می دهم که از طرف اینجانب در جلسه  مجمع عمومی -نوبت دوم مورخ29/06/1395 انجمن علوم سیاسی حاضر شده ودر رأی گیری شرکت نماید.

 

                                                     امضا:

                                                     تاریخ