ایران در نقشه جهان

زمان و مکان برگزار کنفرانس ملی اقتصاد مقاومتی و برجام

دوشنبه شانزدهم اسفند ماه 1395

 

 

اطلاعیه مهم انجمن ایرانی روابط بین الملل در مورد همایش 17 اسفند 1395

 

همایش برجام و آثار و پیامدهای سیاسی و حقوقی در فضای پس از تحريم‌ها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۷ اسفند در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه واقع در خیابان نیاوران ، کوچه شهید آقایی برگزار می‌شود.

قابل توجه علاقمندان به شرکت در هشتمین همایش سالیانه انجمن ایرانی روابط بین الملل تحت عنوان "برجام و آثار و پیامدهای سیاسی و حقوقی در فضای پس از تحریم ها" 
 
🔸 بدینوسیله به اطلاع علاقمندان به شرکت در  "برجام و آثار و پیامدهای سیاسی و حقوقی در فضای پس از تحریم ها" می رساند امکان شرکت و حضور در این همایش با هماهنگی قبلی از طریق ثبت نام وجود دارد. 
🔹 علاقمندان کافی است نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه ۰۹۳۹۸۸۹۷۶۵۵ ارسال کنند

 کسانی که قبلاً از طریق سایت برای شرکت در همایش ثبت نام کرده اند، لازم به ثبت نام مجدد نیست و می توانند طبق برنامه در همایش شرکت کنند.
🔹 کسانی که هنوز فرصت نکرده اند ثبت نام خودشان را قطعی کنند، می توانند از طریق پیامک حضور خودشان را اعلام و در همایش روز سه شنبه شرکت کنند.
🔸به منظور حداکثر همکاری و امکان سازی برای حضور علاقمندان بخصوص اعضای محترم انجمن کسانی که بدون ثبت نام قبلی مراجعه کنند، می توانند در لابی سالن پذیرش شوند اما اولویت با کسانی است که قبلاً ثبت نام کرده‌اند. لذا دبیرخانه همایش ابتدا ثبت‌نام کنندگان و سپس سایر متقاضیان را پذیرش خواهد کرد. 
🔹همایش از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۷ اسفند در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار می‌شود. 
🔻سخنرانان مراسم افتتاحیه تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.
🔻 لازم به یادآوری است به شرکت کنندگان در همایش گواهی معتبر با درجه علمی-پژوهشی اعطا می شود.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://iisa-conference.ir/